Pagina's

woensdag 6 juni 2012

#1 post-project: verzonden

Gisteren en eergisteren heb ik twee brieven geschreven (en verstuurd) naar Jaimie en Sanne. 
 
Deze is voor Jaimie (sorry voor de slechte foto)


 

En deze is voor Sanne
 Hoewel ik het brieven schrijven iets onderschat heb, ik dacht echt dat het veel makkelijker zou zijn, maar het is nog best lastig om er de juiste spulletjes voor te vinden, vond ik het toch erg leuk om te doen. Bovendien heb ik een heleboel leuke kaarten gevonden, dus ik heb al zin om nog meer brieven te sturen. 
Lijkt het jou ook leuk om met mij te schrijven, kun je een mailtje sturen naar tiikerii1977@gmail.com  of dit in een reactie achterlaten (met je e-mailadres of de link van je blog, als daar je e-mail op staat.) Ik heb het brievenschrijfvirus in elk geval al helemaal te pakken. : P


2 opmerkingen: