Pagina's

zaterdag 9 juni 2012

#2 Muziek

James Blake. Zijn liedjes zijn apart. Sommige nummers opzwepend, steeds sneller en luider, anderen zacht. Sommigen vallen middenin plotseling stil, anderen blijven met een hypnotiserend ritme doorklinken. Maar het is in elk geval anders; ik heb nog nooit echt zulke muziek gehoord.

Je moet ervan houden en ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik dat nou wel of niet doe. Want ja, het is bijzonder, maar of het ook mooi is...? In elk geval de moeite van het proberen waard, denk ik.





5 opmerkingen:

  1. oehh ik vind ht mooie muziek!!
    ik hou op mijn blog een give away, doe je ook mee??
    liefs
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit nummer ook supermooi. Zijn andere nummers vind ik lastiger, maar toch ook mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog heb je ♥
    zullen we elkaar volgen?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen