Pagina's

zondag 20 mei 2012

Liebster Blog

Deze Liebster award heb ik gekregen van Emma. Een schrijftalent wiens blog zeker de moeite waard is om te bekijken!  (KLIK) En ik zit nu breed te glimlachen. : )



Wanneer je een liebster award krijgt, moet je:
-een post maken over de 'liebster blog' met foto en instructietekst
(de tekst die je nu leest)
-een link maken van de blog van wie je de award hebt gekregen en bij haar blog reageren dat je de award accepteerd en een link achterlaten van jouw award-post.
-bedenk 3-5 bloggers die jij een award wilt geven en vertel hen in een reactie dat ze een award hebben gekregen met link naar je blog.


De 4 bloggers die van mij deze award krijgen;

Mijn typmachine - van Annemijn
JustRixt  - van Rixt
It's Julie Time  - van Julie
&& Somebody Else - van Else. (Ook al heeft zij al heel lang niet meer geblogd, ze kan gewoon heel erg mooi schrijven.)

Het is dat ik denk dat het niet helemaal de bedoeling is dat je de award "teruggeeft" aan de blogster van wie je 'm hebt gekregen, want anders had ik Emma's blog er ook bij gezet.


PS. Deze liebster blog is bedoeld voor bloggers die nog niet heel bekend zijn. Dus probeer deze award te geven aan blogs met minder dan 200 volgers.



7 opmerkingen:

  1. He! Echt heel erg bedankt voor de award! Ik heb net geprobeerd mijn vijf favorieten samen te stellen, maar dat is nogal mislukt. Aangezien ik gewoon niet kan kiezen heb ik besloten hem niet over te nemen. Anders zou de lijst net zo lang zijn als mijn links pagina. Waarschijnlijk nog langer. Maar echt heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee, ik vind het heel leuk dat ik de award heb gekregen! Ik denk dat ik hem onder het kopje 'awards' ga zetten aan de rechterkant van mijn blog, maar ik heb op dit moment even geen tijd om hem aan mensen door te geven. Maar echt heel bedankt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je hem gekregen heb,bedankt voor je reactie:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dit altijd een erg leuke tag zo zie je ook weer andere blogs!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha bedankt voor het succes, maar ik heb geen examens hoor, ik heb ze vorig jaar gehad!

    Haha zo heeft ieder zijn ding toch :)
    xLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow bedankt voor deze award!Ik was echt in de wolken toen ik mijn naam ineens zag verschijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk dat je dit zo doet! :) Leuk dat er ook al best aardig wat mensen zijn die op je reageren! en je schrijft leuk Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen