Pagina's

donderdag 24 mei 2012

Zon

Twee meisjes die voor mij fietsten; 
 "Ja, en ik heb dus een uur in de zon gelegen, en ik was nog niet bruiner geworden!"
 "Dat is echt naaiend!"

Twee jongens in de aula;
"Zelfbruiner, je weet toch wel wat zelfbruiner is?"
"eh..."
"Je smeer het op en je wordt vanzelf bruin. Duh."

Jongen en een meisje op het terras voor de snackbar;
"Ik heb dus zo'n hekel aan deze zon."
"Daar is schaduw."
"Beter gaan we daar niet zitten, ik wil bruin worden."

Vind jij het belangrijk om bruin te worden/zijn met dit soort weer?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het leuk om een tintje te hebben aangezien ik erg bleek ben,maar als ik het niet heb vind ik het geen drama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het laat me er gezonder uit zien, dus ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, belangrijker vind ik het om geen huidkanker te krijgen, vandaar smeer ik mij altijd met een hoge factor in :) Maar hahaha 'naaiend', nog nooit van dat woord gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, ik word toch nooit bruin dus ik doe er ook geen moeite meer voor :P

    BeantwoordenVerwijderen