Pagina's

zaterdag 19 mei 2012

Notietieboekje

Ik houd van notitieboekjes en inmiddels heb ik er zoveel dat ik vier laden van mijn bureau nodig heb om de (half) vol geschreven / kliederde exemplaren in te bewaren. Ik gebruik ze als dagboek, om verhalen en gedichten in te noteren, of gewoon om lekker creatief in te zijn, zoals in het boekje hieronder. 

Stukje van de voorkant

Ik houd van katten

De quote op de rechterpagina vind ik heel erg mooi

Dit zijn de eerste twee pagina's

NsN kan niet ontbreken natuurlijk. : P



Wat vinden jullie ervan? Hebben  jullie veel notitiboekjes? 




10 opmerkingen:

  1. Ik heb er denk ik ook wel zo'n 30.000 (iets minder) Ze zijn echt superhandig, ik gebruik ze vooral als dagboek of voor mijn lijstjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb er ook onwijs veel. En ookal gebruik ik de meerderheid niet, toch sta ik elke keer weer bij de kassa met zo'n schattig boekje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg. Bij mij mislukt het altijd om zulke boekjes bij te houden haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Eki,
    Ik heb jou een liebster award gegeven,omdat ik je blog super leuk vind!!dit is te zien in mijn laatste post! Neem een kijkje want er volgen meerdere instructies, erg leuk om aan mee te doen kan ik je vertellen!!

    Liefs, Emma
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaaaaaaaa Never Shout Never! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van notitieblokken, ik blijf ze maar kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel, ze slingeren echt overal:P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk met al die plaatjes erin! Ik schrijf er alleen in.. Heb er een en schrijf ook dingen in mijn telefoon :)

    Flo xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leeuk! Ik heb er nooit de rust voor, maar het lijkt me zo leuk omdat later allemaal terug te lezen

    BeantwoordenVerwijderen